انتخابات

مرجع تقلید شیعیان گفت: بر هر انسان آزاده‌ای لازم است به هر طریق ممکن انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم کودک کش و نامشرع صهیونیست اعلام کنند.

آزادگان جهان جنایات رژیم نامشرع صهیونیستی را در روزقدس محکوم کنند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله حسین نوری همدانی به مناسبت در پیش بودن روز جهانی قدس و ضرورت حضور پرشور در این راهپیمایی برای محکومیت اقدامات رژیم اشغالگر قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین پیامی صادر کرد.

متن پیام این مرجع تقلید به شرح ذیل می‌باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

سالیان متمادی است که بشریت شاهد ظلم و ستم عده‌ای غاصب نسبت به مردمی مظلوم می‌باشد و هر روز این ستم‌ها افزایش می‌یابد و سکوت مجامع بین‌المللی مرگبارتر و زجرآور تر است و همانطور که امام راحل رحمت الله علیه فرمودند مسئله محوری و اول جهان اسلام مسئله قدس شریف است.

بر هر انسان آزاده‌ای لازم است به هر طریق ممکن انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم کودک کش و نامشروع صهیونیست اعلام بدارد و با حضور پرشور این جنایت را محکوم نماید و در موضوع راهپیمایی که نماد یک حرکت اعتراضی نسبت به این جنایت است طبق نظر مسئولان بهداشت و درمان و رعایت مسائل مربوط به وضع بیماری موجود در کشور عمل شود.

انشاالله ملت ایران بار دیگر این تجاوز و ظلم را محکوم خواهند نمود و شکی نیست با اراده خداوند متعال و همبستگی ملت‌های آزاده دنیا رژیم نامشروع صهیونیست از بین خواهد رفت.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.